onsdag 4 juli 2012

Homeopati, Twinner och Miracle Noodle

Igår var jag hem till min underbara vän Annelie som är homeopat. Jag har äntligen fått veta vad knölen på halsen är, struma. Tänk att läkare inte kan säga det rakt ut till en så man vet vad man ska göra. Nu vet jag i alla fall, så jag har nu fått homeopatmedlet Sepia för att få ordning på detta. Sepia hjälper även mot Endometriosen som jag dras med, så något verkar lite ur balans när det gäller mitt hormonsystem. Nästa vecka ska jag tillbaka på NUS för ny kontroll av sköldkörteln och då ska jag kräva att få en utredning på mitt hormonsystem. Har du haft problems med detta och har tips att ge mig, maila mig gärna.

Co.
För er som är intresserad av Homeopati och vill testa det kan jag varmt rekommendera Annelie. Hon gör konsultationer över telefonen och skickar de medel du behöver hem till dig. Annelie håller även på att bygga ut sin webbsida så att man i framtiden kan beställa de medel man behöver där.
Lägger ut länken här där ni finner hennes kontaktuppgifter http://annelies.se/index.html


Twinner
Annelies bror är den som uppfunnit det fantastiska dammsugarmunstycket Twinner. Nu har han även skapat ett munstycke som är perfekt när man har barn, då man inte kan suga upp små leksaker. Dessutom kan man använda den till väggar, kläder och gardiner samt rensa bort skräp på bär som man plockat. Fantastiskt va!!!


Miracle Noodle
Dessutom fick jag med provex på en österlänsk Fettuccini som kalla Miracle Noodle. Är en Shirataki pasta som inte innehåller gluten eller soya. Perfekt för mig som inte tål något av det men ändå vill äta något pasta likt. Den glutenfria pastan som man köper på affären blir jag dålig av och det är inte konstigt när man ser hur många E:n som de innehåller. Så detta blir spännande att prova.



Ljus och kärlek!  /Ulrica








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar