torsdag 7 juni 2012

Från boja till frihet

Denna sida är under uppbyggnad. Här kommer jag att beskriva min resa till oberoende genom att använda mig av Moder Jords resurser på ett sånt skonsamt och kärleksfullt sätt som möjligt. Att odla min egen mat, ta tillvara på jordens resurser och lära mig överleva på ett enkelt sätt. Att samverka med alla som lever kring mig i  naturen och ge tillbaka av den mångfald som ges till mig dagligen av min älskade Moder.

Detta är en resa som inte riktigt ännu påbörjats men som är på gång.

Tillsvidare kan ni följa min första blogg Den Fria Själen, http://denfriasjalen.blogspot.com, där jag skriver om personlig- och andlig utveckling, hälsa, barn och alternativ medicin.

På denna blogg kommer jag att diskutera, kost och miljö, vilka möjligheter till förändring vi har inom detta område.

Ljus och kärlek!   /Ulrica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar